Bestellingen die op werkdagen voor 18:00 geplaatst (en betaald) zijn, worden doorgaans dezelfde dag nog verzonden! Bestellingen die op zondag of maandag worden geplaatst worden op dinsdag verzonden. Echter tijdens sale periodes en tijdens nieuwe leveringen (of vanwege het virus nu) kan het voorkomen dat je pakketje iets vertraagd is.
Mocht je bestelling na een aantal dagen toch niet geleverd zijn of de track and trace werkt niet goed, neem dan contact met ons op zodat we het voor je uit kunnen zoeken.
Alle pakketjes worden verstuurd met PostNL, zij leveren van maandag tot en met zaterdag.
Ja, dat kan. Als je een bestelling op een ander adres wilt laten bezorgen, selecteer je bij het invoeren van de gegevens een ander afleveradres. Je kunt per bestelling één afleveradres invoeren.
Ja, dat is mogelijk. Je kunt je bestelling in de winkel retourneren, echter ontvang je geen geld retour. Het bedrag wordt teruggestort via onze webshop naar de rekening waarmee betaald is.
Helaas kunnen betaalde bestellingen niet meer worden geannuleerd. Mocht er toch iets niet goed zijn gegaan of heb je der verkeerde maat besteld? Neem dan even contact met ons op. Je kunt je bestelling voor de betaling altijd annuleren en/of wijzigen in het winkelmandje.
Helaas is dit (nog) niet mogelijk. Een cadeaubon is alleen in te wisselen in onze winkel. Wel kun je een cadeaubon aanschaffen via onze webshop, deze krijg je dan thuisgestuurd in een mooie verpakking.
In principe is dit niet mogelijk, gezien onze winkel- en webshop-voorraad één zijn. Echter kan het zijn dat we net een nieuwe levering binnen hebben gehad maar deze nog niet online staat. Je kunt altijd even contact met ons opnemen en ook via Instagram bestellen is mogelijk!
Zeker weten! Onze winkel kun je bezoeken aan de Middenweg 46HS te Amsterdam.
Dinsdag tot en met vrijdag zijn we geopend van 10:00 tot 18:00, op zaterdag van 10:00 tot 17:00 en op zondag van 12:00 tot 17:00.
Het is mogelijk om de betaling van je bestelling te voldoen via:
– iDeal
– PayPal
– Creditcard
– Bancontact
Oeps, dat is niet de bedoeling. Dit lossen wij graag voor je op! We kunnen je het snelste helpen in onze winkel wanneer je langskomt met het artikel en de aankoopbon. Dan bekijken we het artikel en bieden we een passende oplossing. Is er iets mis met je bestelling? Dan helpen we je natuurlijk ook graag telefonisch of per e-mail.
Om je twijfels weg te nemen hebben we een duidelijke maattabel per merk en een algemene maattabel op een speciale pagina gezet. Bekijk ‘m hier! Mocht je er toch niet helemaal uitkomen? Dan kun je contact met ons opnemen en helpen we je graag verder.